Wydanie duplikatu legitymacji.

  1. W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej uczeń  może wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat.
  2. Do wniosku o wystawienie duplikatu legitymacji załącza się zdjęcie oraz dowód opłaty skarbowej.
  3. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu w wysokości 9 zł.
    • Wpłaty należy dokonać na konto:
      I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Piotrkowie Trybunalskim, GETIN BANK 48156000132324589180000001 wpisując w tytule „ za wystawienie duplikatu legitymacji szkolnej” i podając nazwisko właściciela dokumentu.
  4. Duplikaty wydaje się z fotografią w terminie do 14 dni od dnia złożenia wniosku.
  5. Duplikat odbiera osoba, na którą dokument jest wystawiony, a w szczególnych przypadkach osoba upoważniona przez właściciela dokumentu.

wzór podania - legitymacja


  1. Duplikat ukończenia liceum egzaminu dojrzałości - należy złożyć podanie do sekretariatu (czas oczekiwania 14 dni), koszt wydania duplikatu na dzień dzisiejszy 26 zł kwotę należy wpłacić na konto szkoły, nr konta: GETIN BANK 48156000132324589180000001
  2. Duplikat świadectwa wydanego przez OKE - wydanie duplikatu należy zgłosić się do OKE

Wzór duplikatu - świadectwo

Brak załączników.

Brak informacji o zmianach.